Bizimlə əlaqə

Məşhur brendlər tullantıların qarşısını almaq üçün hansı marketinq strategiyalarından istifadə edir?

Məşhur brendlər tullantıların qarşısını almaq üçün hansı marketinq strategiyalarından istifadə edir?

Bildiyiniz kimi, təbiəti mühafizə etmək dünyadakı hər bir insanın borcudur. Məşhur brendlər nəinki öz cəmiyyətlərinə, eləcə də bütün dünyaya nümunə olmaq üçün bununla bağlı bir sıra işlər görürlər. Bu məşhur brendlər təbiətdəki tullantıların artmasının qarşısını almaq üçün çox vaxt dairəvi iqtisadiyyat (“circular economy”) və davamlı istehsal kimi strateji marketinq addımlarını qəbul edirlər.

 

Bununla bağlı atdıqları bəzi vacib məqamlar aşağıdakı kimidir:

1. Təkrar emal və təkrar istifadə: Brendlər müştəriləri təkrar emal etməyə təşviq edən proqramlar başladırlar. Məsələn, ənənəvi strategiya belədir ki, köhnə məhsulları qaytaran müştərilərə endirimlər edirlər və ya bu məhsulları təkrar istifadə edərək yeni məhsullar yaradırlar.

 

2. Ekoloji təhlükəsiz qablaşdırma: Plastikdən istifadəni azaltmaq üçün onlar ekoloji cəhətdən təmiz qablaşdırmaya üstünlük verirlər. Bu qablaşdırma bioloji parçalana bilən və ya təkrar emal oluna bilən materiallardan istifadə etməklə hazırlanır.

 

3. Dayanıqlı məhsul inkişafı: Brendlər öz istehsal proseslərində ətraf mühitə daha az zərərli materiallardan istifadə etməklə davamlı məhsullar hazırlamağa diqqət yetirirlər. Bu məhsullar daha uzunömürlü, enerjiyə qənaət edən və təkrar istifadə edilə biləndir.

 

4. Sosial məsuliyyət layihələri: Brendlər təbiətin mühafizəsi və tullantıların idarə edilməsi ilə bağlı məlumatlılığı artırmaq üçün sosial məsuliyyət layihələri təşkil edir. Bu layihələr brend imicinin gücləndirilməsi və sosial şüurun artırılması üçün istifadə olunur.

 

5. İkinci əl və icarəyə verilən modellər: Bəzi markalar müştərilərinə ikinci əl məhsulları sataraq və ya məhsul icarəsi (kirayələmək) xidmətləri təklif edərək istehlakı azaltmağı və məhsulların ömrünü uzatmağı hədəfləyir.


Bəs məşhur brendlər bunlarla bağlı hansı vacib addımları atırlar?

1. Patagonia: Xarici geyim markası Patagonia davamlılıqda aparıcı rol oynayır. Məhsullarını təkrar emal edilmiş materiallardan istifadə etməklə istehsal edərkən, "Worn Wear" proqramı ilə köhnə paltarların təmirini və təkrar istifadəsini təşviq edir.

 

2. IKEA: Mebel sektorunun nəhənglərindən olan IKEA “Circular economy” yanaşmasını tətbiq edir. Belə ki, təkrar emal edilə bilən materiallardan istifadə edərək, müştərilərə köhnə mebellərini geri gətirmək və yeniləri ilə dəyişmək imkanı təklif edir. O, həmçinin, məhsullarının ətraf mühitə təsirini azaltmaq üçün qablaşdırmada plastikdən istifadəni azaldır.

 

3. Nike: Nike "Move to Zero" kampaniyası ilə sıfır karbon emissiyası və sıfır tullantı hədəflərinə çatmağı qarşısına məqsəd qoyub. Nike təkrar emal edilmiş materiallardan hazırlanmış məhsullar istehsal edərək, köhnə idman ayaqqabılarını təkrar emal edir və onları yeni məhsullarda istifadə edir.

 

4. Unilever: İstehlak məhsulları (ərzaq, içki, təmizlik məmulatları və şəxsi gigiyena məhsulları) brendi Unilever davamlılıq strategiyalarını biznes modellərinə inteqrasiya edərək, 2025-ci ilə qədər qablaşdırmasını tamamilə təkrar emal edilə bilən hala gətirməyi hədəfləyir. O, həmçinin, tullantıların azaldılması və sudan istifadənin optimallaşdırılması kimi ekoloji təşəbbüslər də həyata keçirir.

 

5. Adidas: Plastik tullantıları azaltmaq üçün Adidas təkrar emal edilə bilən okeandakı plastiklərdən hazırlanmış ayaqqabılar istehsal etmək üçün "Parley for the Oceans" ilə əməkdaşlıq etdi. Eyni zamanda, istehsal proseslərində ekoloji cəhətdən dayanıqlı və daha təmiz olan materiallara keçməyi hədəfləyir.

 

6. Elvis & Kresse 
London yanğınsöndürmə briqadasının köhnəlmiş yanğın şlanqlarından hazırlanmış çantaları, kəmərləri və aksesuarları ilə tanınan Elvis & Kresse materialları yüksək keyfiyyətli və dəbli məhsullara çevirir. Bundan əlavə, gəlirin bir hissəsini xeyriyyə təşkilatlarına bağışlayır. 

 

7. Shaku 
Shaku orijinal sənət əsərləri və dizaynları əks etdirən yüksək keyfiyyətli şərflər və aksesuarlar istehsal edən lüks brenddir. Yavaş moda hərəkatına uyğun olaraq, Shaku məhsulları nəsillər boyu davam edəcək şəkildə hazırlanmışdır. Tullantı materialların və xətalı hissələrin təkrar emal edilərək yeni məhsullara çevrilməsi ilə israfın qarşısı alınır. Ölümsüz dizaynları ilə Shaku qısamüddətli tendensiyalardan kənara çıxmağa davam edir.

 

8. Honest Ocean 
Honest Ocean İndoneziya və Cənub-Şərqi Asiyada plastik tullantıları azaltmaq məqsədi daşıyan sosial sahibkarlıq müəssisəsidir. Plastik tullantıları toplayır, ayırır və təkrar emal edir. Təkrar emal edilmiş plastik istehsalçılara satılır və plastiklərin iqtisadiyyatda yenidən istifadəsini təmin edir. O, həmçinin yerli icmaları tullantıların idarə olunması ilə bağlı maarifləndirmək üçün çalışır. 

 

Bu strategiyalar brendlərə həm ətraf mühitlə bağlı öhdəliklərini yerinə yetirməyə, həm də istehlakçılarla daha güclü və davamlı əlaqələr qurmağa kömək edir. Global Management də öz növbəsində BMT-nin Qlobal Sazişinin bir üzvü olaraq əsas fəaliyyətində “yaşıl” inkişafa xidmət edən öhdəliklər götürüb. Korporativ mühitdə daxili kommunikasiya yaradaraq, kağız istehsalını azaldır və həmçinin, batareyaları təkrar emala təhvil verir. Eyni zamanda, bu ilin fevral ayında Global Media Group-un təşəbbüsü ilə ağacəkmə aksiyasında iştirak edərək təbiətin yaşıllaşdırılması konteksində öz töhfəsini verdi. Ümumilikdə, Qlobal Sazişin 10 əsas prinsipini rəhbər tutaraq, fəaliyyətində ətraf mühit məsələlərinə, “yaşıl” texnologiyaların təbliğinə diqqət daha da artırılacaqdır.